Τρίτη, 31 Μαΐου 2016

31 Μαϊου 1957. O στρατιωτικός διοικητής του ΕΛΑΣ, Στρατηγός, Στέφανος Σαράφης, βουλευτής πλέον της ΕΔΑ, δολοφονήθηκε με σκηνοθετημένο τροχαίο ατύχημα, από αμερικανό στρατιωτικό.





























                                      Ο στρατιωτικός διοικητής του ΕΛΑΣ, Στέφανος Σαράφης 
                                   και ο πρωτοκαπετάνιος του, Άρης Βελουχιώτης στα Γιάννενα.
                                                       Φωτογραφία: Κώστας Μπαλάφας

Αφιέρωμα.

Παραθέτουμε δημοσιεύσεις. 
Σε κάθε αναδημοσίευση αναφέρεται η πηγή.
Στο τέλος του αφιερώματος, η ταινία - ντοκιμαντέρ του Φώτου Λαμπρινού «ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ-ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ»

Στέφανος Σαράφης, δοξασμένος αρχηγός του ΕΛΑΣ – ηγέτης της Εθνικής Αντίστασης


Το μεσημέρι της 31 Μάη του 1957, ένα αυτοκίνητο με οδηγό  αμερικανό στρατιωτικό πέφτει με ιλιγγιώδη ταχύτητα πάνω στον βουλευτή και επικεφαλής της ΕΔΑ Στέφανο Σαράφη και τη σύζυγό του Μάριον που διασχίζουν τη λεωφόρο Αλίμου. Λίγο αργότερα, στο νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκαν βαριά τραυματισμένοι, ο δοξασμένος στρατηγός του ΕΛΑΣ θα ξεψυχήσει.
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΣΑΡΑΦΗΣ

    Αν πήγε ο στρατηγός αδικοσκοτωμένος
    αυτός που τη ζωή τη σεβάστη κι ο Άρης
    για να του την τσακίσει ξένος ξιπασμένος
    απ’ την αδιαντροπιά της ατιμωρησίας,
    ας ρίξει ρίζα το άδικο μες στις καρδιές μας.

    Ελάτε, ας τον κηδέψουμε, παιδιά, σαν άντρες
    τον άντρα κι η μορφή του κόνισμα ας μας είναι.
    Στολίστε του το λείψανο με τη σημαία
    της λευτεριάς: την κράτησε ψηλά ως το τέλος.

    Βάλτε του στο κεφάλι δάφνινο στεφάνι
    της δόξας που φοράνε μόνο οι αντρειωμένοι,
    τι εστάθη σ’ όλα του άντρας: στον βρασμό της μάχης
    στα βάσανα του αγώνα, στη χαρά της νίκης
    και στις κακοτυχιές, όταν αιχμάλωτό τους
    τον φτύναν οι δειλοί δεμένον στο παλούκι.
    Τα δέχτη με χαμόγελο, κεφάλι επάνω.

    Και στην παρέα με φίλους άρχιζε το γλέντι
    με κλέφτικα τραγούδια και στο σπίτι του
    είταν ο πιο γλυκός, πιστός και τίμιος νοικοκύρης.

    Στο στήθος του, αντί παράσημο άλλο, βάλτε
    το δίκωχο που φόραε αρχηγός του αντάρτη,
    του πιο γενναίου στρατηγού που χτύπησε τυρράνους
    από το Εικοσιένα κι απ’ τον Μαραθώνα.

    Στο Εθνικό Μουσείο πλάι στου Μιλτιάδη
    το κράνος και το φέσι του Καραϊσκάκη
    το δίκωχο να βάλετε και του Σαράφη.
    Βασίλης Ρώτας

Β. Ρώτα – Β. Δαμιανάκου, ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ, Αθήνα 1961



Ο στρατηγός Στέφανος Σαράφης μιλάει στους μαχητές του ΕΛΑΣ στη Λαμία


Ο στρατηγός Σαράφης υπηρέτησε σε όλη του τη ζωή τα συμφέροντα του λαού, μπροστάρης στους αγώνες του για λευτεριά, ειρήνη, δημοκρατία και πρόοδο. Γεννήθηκε το 1890 στα Τρίκαλα. Μετά τα γεγονότα του Κιλελέρ που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στη ζωή του, αφήνει τις πανεπιστημιακές σπουδές και κατατάσσεται εθελοντής στο στρατό. Παίρνει μέρος στις μάχες των Γιαννιτσών, του Σαραντάπορου, της Θεσσαλονίκης. Αντιτάχτηκε στα δικτατορικά καθεστώτα του Πάγκαλου και του Μεταξά και κινήθηκε για την ανατροπή τους. Για τα δημοκρατικά του φρονήματα πολλές φορές πιάστηκε, φυλακίστηκε κι εξορίστηκε. Το 1937 επί Μεταξά εκτοπίζεται για τρία χρόνια στη Μήλο.

Με την κήρυξη του πολέμου από τους Ιταλούς ο Σαράφης εκδηλώνει άμεσα τη θέλησή του να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην πατρίδα. Η δικτατορία του Μεταξά όμως δεν του το επιτρέπει. Μετά την κατάληψη της χώρας από τους χιτλερικούς καταχτητές ο στρατηγός εντάσσεται στις γραμμές του παλλαϊκού απελευθερωτικού αγώνα του λαού μας που οργανώνει την αντίστασή του. Τον Μάη του 1943 βγαίνει στο βουνό και με μήνυμά του καλεί  όλους τους Έλληνες πατριώτες να ενταχτούν στο ΕΑΜ.

Κυριακή, 29 Μαΐου 2016

Η αριστερή πτέρυγα της δυτικής Αυτοκρατορίας σε ρόλο ΥΕΝΕΔ


…’αντισταλινικής’ ΥΕΝΕΔ, βεβαίως βεβαίως
 Π. Παπ. για το avantgarde

Αναδημοσιεύουμε από : avantgarde2009.wordpress.com

Ξανά για την ιμπεριαλιστική προπαγάνδα και τα αριστερά πεκινουά της αστικής τους τάξης

Όσες φορές κι αν καταπιαστεί κανείς με την ιμπεριαλιστική προπαγάνδα ενάντια στη Συρία, δε μπορεί παρά να νιώσει πολύ μικρός και πολύ αδύναμος μπροστά της. Μιλάμε για ένα πανίσχυρο και πολυπλόκαμο δίκτυο στο οποίο συμμετέχουν πολιτικά και στρατιωτικά στελέχη των χωρών του ΝΑΤΟ, στρατηγικοί αναλυτές των θινκ τανκ της Ιεράς Συμμαχίας, μια ατέλειωτη λίστα από ΜΚΟ που πουλάνε ανθρωπισμό κάνοντας ταυτόχρονα λόμπινγκ για επέμβαση, τα ΜΜΕ των χωρών της δυτικής Αυτοκρατορίας… Από κοντά και ένα τσούρμο αριστεροί, οι οποίοι – ω! του θαύματος! – κατοικούν συνήθως στην ιμπεριαλιστική Δύση και – ω! ξανά του θαύματος! – υποστηρίζουν σε διάφορους βαθμούς και με διάφορες μεθόδους την εγκληματική δράση του ιμπεριαλισμού τους στο εξωτερικό.

Βεβαίως, τα αριστερά πεκινουά της αστικής τους τάξης δεν αποτελούν κάποια πρωτοτυπία της εποχής μας. Όλοι θυμόμαστε το 1914 και τη στάση της γερμανικής σοσιαλδημοκρατίας, όπως επίσης και αυτά που είχε να πει σχετικά ο Λένιν, που στη γνωστή του μπροσούρα για τον ιμπεριαλισμό συνέδεε τον οππορτουνισμό στο εργατικό κίνημα των ιμπεριαλιστικών χωρών με την εργατική αριστοκρατία, η οποία τρέφεται από την καταλήστευση των καταπιεσμένων εθνών. Σήμερα ο παρασιτισμός αυτός αφορά γενικότερα μεσαία στρώματα, ακαδημαϊκούς κλπ, των οποίων το παντεσπάνι εξαρτάται με έναν αρκετά άμεσο τρόπο από τη διαιώνιση της καταλήστευσης αυτής.

Σε ό,τι αφορά το αν αυτός ο μηχανισμός λειτουργεί επιτυχημένα ή όχι, κανείς μπορεί να ρίξει μια ματιά στον πλανήτη, να δει τα πολεμικά μέτωπα στα οποία εμπλέκεται η ιμπεριαλιστική Δύση και στη συνέχεια να ψάξει για αντιπολεμικά ή αντιιμπεριαλιστικά κινήματα στις δυτικές χώρες. Όχι μόνο δεν υπάρχουν μαζικά και υπολογίσιμα τέτοια κινήματα, αλλά σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει και υποστήριξη των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων – συχνά με τη μορφή της υποστήριξης κάποιων «επαναστάσεων» που οι παραπάνω προάγουν.

Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

Ερίκ Τουσέν : Πρώτο μέρος της σειράς - «Ελλάδα και χρέος: Δύο αιώνες ανάμειξης των πιστωτών» Η ανεξάρτητη Ελλάδα γεννήθηκε με ένα απεχθές χρέος





















Δημοσιεύουμε σήμερα το πρώτο μέρος μιας σημαντικής δουλειάς του Ερίκ Τουσέν για την ιστορία του ελληνικού δημόσιου χρέους. Την επόμενη βδομάδα θα δημοσιεύσουμε το δεύτερο μέρος. Ο Ερίκ Τουσέν είναι Βέλγος πολιτικός επιστήμονας και ιστορικός, διδάκτορας του Πανεπιστημίου του Παρισιού VIII και του Πανεπιστημίου της Λιέγης, όπου και διδάσκει. Είναι πρόεδρος της Επιτροπής για τη Διαγραφή του Χρέους των Χωρών του Τρίτου Κόσμου (Comite pour l'annulation de la dette du Tiers Monde, CADTM). Είναι επίσης μέλος της Προεδρικής Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους (CAIC) στον Ισημερινό, του Διεθνούς Συμβουλίου του Παγκόσμιου Κοινωνικού Φόρουμ από την ίδρυσή του το 2001, της επιστημονικής επιτροπής της Attac Γαλλίας, του επιστημονικού δικτύου της Attac Βελγίου, καθώς και της Διεθνούς Επιτροπής της Τετάρτης Διεθνούς (Post-Reunification). Από τον Απρίλη του 2015 είναι επιστημονικός συντονιστής της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, που δημιουργήθηκε από την τότε Πρόεδρο της ελληνικής Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Από το 2010, με την εμφάνιση της κρίσης χρέους, η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής. Αυτή η κρίση χρέους, που δημιουργήθηκε πρώτα και κύρια από τις ιδιωτικές τράπεζες, δεν είναι ωστόσο καινοφανής στην ιστορία της ανεξάρτητης Ελλάδας. Από το 1826 τέσσερις μεγάλες κρίσεις χρέους σημάδεψαν πολύ βαθιά τη ζωή των Ελλήνων. Κάθε φορά, ευρωπαϊκές δυνάμεις συνασπίζονταν για να αναγκάσουν την Ελλάδα να συνάψει νέα δάνεια για να αποπληρώσει τα παλαιά.

Κυριακή, 22 Μαΐου 2016

Μίκης Θεοδωράκης : Είμαστε θύματα μιας τραγικής φαρσοκωμωδίας




















Πηγή : mikistheodorakis

21.05.2016


Το γεγονός ότι σήμερα έχει καθήσει στην πλάτη μας ένα αριστεροδεξιό πολιτικό μόρφωμα συντριπτικής εκλογικής και λαϊκής μειοψηφίας, το οποίο υπακούοντας στις εντολές των ξένων καταστρέφει το παρόν και το μέλλον της χώρας μας αδίστακτα, άβουλα, υπεροπτικά και χωρίς ντροπή και έχοντας -όπως φαίνεται- συνείδηση, δηλαδή γνωρίζοντας απολύτως το κακό που προκαλεί, το γεγονός αυτό βασίζεται πάνω σε μια  πρωτοφανή στρέβλωση της κοινοβουλευτικής τάξης.

Στο Σύνταγμα του 1974 υπήρχε άρθρο με το οποίο οριζόταν σαφώς ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας όφειλε σε περίπτωση που υπήρχε δυσαρμονία ανάμεσα στην Κυβέρνηση και στη λαϊκή θέληση, να διαλύσει την Βουλή και να προκηρύξει εκλογές. Το άρθρο αυτό το έβγαλε ο Ανδρέας Παπανδρέου στην αναθεώρηση του Συντάγματος του 1986.

Όμως για να μπορέσει να το κάνει, χρειαζόταν και τις ψήφους του ΚΚΕ. Όταν μαθεύτηκε ότι προτίθεται να προχωρήσει σ’ αυτή την πρωτοφανή παραμόρφωση του Συντάγματος που είχε ως άμεση συνέπεια την κατάργηση του Λαού ως θεματοφύλακα της ουσιαστικής δημοκρατικής τάξης στην χώρα μας, θυμάμαι ότι βρισκόμουν στην Θεσσαλονίκη ως βουλευτής του ΚΚΕ για μια πολιτική εκδήλωση. Έσπευσα λοιπόν να δηλώσω στον τύπο ότι το ΚΚΕ θα έδινε την ψήφο του μόνο βάζοντας τους δικούς του όρους, ότι φυσικά δεν θα περιοριζόταν στην απόρριψη της μεταβολής του Πολιτεύματος από Προεδρικό σε Πρωθυπουργικό αλλά και θα έθετε ως όρο να καθιερωθεί η απλή Αναλογική, που ήταν και το πάγιο αίτημα της Αριστεράς.

«Ο προδότης είναι η μάστιγα» Κικέρων, 43 π.χ.























Το παρακάτω απόσπασμα γράφτηκε από τον Ρωμαίο φιλόσοφο, πολιτικό, δικηγόρο και ρήτορα Κικέρωνα πριν από το 43 π.χ. αλλά παραμένει επίκαιρο ακόμα και σήμερα.

Λέει λοιπόν ο Κικέρωνας:

«Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους , ακόμα και από τους φιλόδοξους. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.

Ένας εχθρός μπροστά στις πύλες είναι λιγότερο τρομερός , γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη.

Αλλά ο προδότης κινείται ελεύθερα , ανάμεσα σ’ αυτούς που βρίσκονται εντός των πυλών , οι δικοί του ύπουλοι ψίθυροι σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’ όλες τις αυλές, ακούγονται μέχρι τις αίθουσες της ίδιας της κυβέρνησης.

Γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με προφορά γνωστή στα θύματά του και φοράει τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία, που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων.

Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και μυστικά στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης, μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί.

Τον δολοφόνο πρέπει να τον φοβάσαι λιγότερο. 

Ο προδότης είναι η μάστιγα».


 Προτομή του Κικέρωνα (106 π.χ. - 43.π.χ.)

Πηγή και ολόκληρο το άρθρο : freepen.gr

 

Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

Η μνημονιακή συμμορία























Η κυβέρνηση, έχοντας συμβιβαστεί με όλα όσα της ζητήθηκαν,  χρησιμοποιεί με μία απίστευτη μαεστρία τον αριστερό μανδύα, για να «συνετίσει» τους  Έλληνες – ενώ είναι ανόητος όποιος τη συγκρίνει με αυτήν της δύστυχης Βενεζουέλας

Πηγή : analyst.gr

Είναι καλά να μην ξεχνάει κανείς τα γεγονότα που μεσολάβησαν μετά το 2009, έτσι ώστε να κατανοεί πώς έφτασε στα σημερινά αδιέξοδα, πάντοτε μέσα από σκόπιμα ενδιάμεσα αδιέξοδα και συνεχώς με την πλάτη στον τοίχο, μία χώρα που δεν είχε κανέναν απολύτως λόγο να χρεοκοπήσει σε αυτόν τον απελπιστικό βαθμό – παρά τα λάθη που ασφαλώς είχε κάνει στο παρελθόν. Επιγραμματικά τα εξής:

(α)  Γεγονός νούμερο ένα είναι πως το κόμμα που κέρδισε τις εκλογές το 2009 βρήκε μεγάλα ελλείμματα στον προϋπολογισμό, δεν πήρε καθόλου μέτρα (το αντίθετο μάλιστα, αφού αύξησε τις δαπάνες!), διόγκωσε σκόπιμα τα ελλείμματα, διέσυρε την Ελλάδα διεθνώς με αποτέλεσμα να απομονωθεί από τις αγορές, εκβίασε τη Γερμανία φέρνοντας το ΔΝΤ στη Ευρωζώνη, οδήγησε την Ελλάδα στη νεοσυσταθείσα Τρόικα και ψήφισε μόνο του το πρώτο μνημόνιο, χωρίς καν να επιτρέψει ένα δημοψήφισμα – με αποτέλεσμα να καταδικάσει την Ελλάδα σε θάνατο, καθώς επίσης να μεταφέρει τα χρέη της από τους ιδιώτες επενδυτές στα κράτη εταίρους της.

Η οικονομία της χώρας είχε μεν προβλήματα εκείνη την εποχή, τόσο δομικά, όσο και  λόγω της χρηματοπιστωτικής κρίσης που εξήγαγαν οι ΗΠΑ στην Ευρώπη, αλλά όχι τέτοια που να μην μπορούσαν να λυθούν, οπότε να ήταν απαραίτητη η υπαγωγή της στο ΔΝΤ – ενώ ο ιδιωτικός της τομέας (τράπεζες, επιχειρήσεις και νοικοκυριά), ήταν πολύ περισσότερο υγιής, συγκριτικά με αυτόν της Ισπανίας, της Κύπρου ή της Ιρλανδίας.

(β)  Γεγονός νούμερο δύο είναι το έγκλημα του PSI από τα κόμματα του 2011/2012, όπου για πρώτη φορά στην ιστορία μία χώρα χρεοκόπησε, επιβαρυνόμενη η ίδια πολύ περισσότερο από τους δανειστές της! Εκτός αυτού, όπως έχει ήδη τονιστεί, όταν το 2012 έγινε η μετατροπή των ομολόγων σε δάνεια, άλλαξε εντελώς η φύση του δημοσίου χρέους – αφού τα χωρίς εγγύηση ομόλογα (πάνω από το 90% των οποίων ήταν σε δραχμές/εθνικό δίκαιο), έγιναν ενυπόθηκα δάνεια.

Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

Η κυβέρνηση Τσίπρα πρέπει να πέσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Τα μέλη της πρέπει να συλληφθούν και να δικαστούν για εσχάτη προδοσία.
























19.5.2016. Με ένα πολυνομοσχέδιο 7500 σελίδων ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ολόκληρη τη χώρα και τους κατοίκους της σε ξένες δυνάμεις.



Η κυβέρνηση Τσίπρα πρέπει να πέσει αυτό το Σαββατοκύριακο.

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Iουνίου 1975.

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.


3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.


4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»


Τα μέλη της πρέπει να συλληφθούν και να δικαστούν για εσχάτη προδοσία.

 
1. Όποιος επιχειρεί με βία ή απειλή βίας να καταλύσει, να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού ή να αποστερήσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία, τον Πρωθυπουργό, την Κυβέρνηση ή τη Βουλή από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα, τιμωρείται με κάθειρξη ισόβια ή πρόσκαιρη από δεκαπέντε ως είκοσι έτη.

2. Με την ίδια ποινή τιμωρείται και όποιος επιχειρεί να τελέσει την πράξη της προηγούμενης παραγράφου με κατάχρηση της ιδιότητάς του ως οργάνου του κράτους ή με σφετερισμό της ιδιότητας αυτής, καθώς και όποιος ασκεί την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέλαβε με τους τρόπους και τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.

3. Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται στο Κεφάλαιο αυτό: α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με εκλογή, β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες, ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικά χρονικά πλαίσια, γ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης, δ) η αρχή του πολυκομματισμού, ε) η αρχή της διάκρισης των λειτουργιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής λειτουργίας από το Σύνταγμα και τους νόμους, ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης και η) η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.

4. Δεν τιμωρούνται ως συμμέτοχοι στις πράξεις των παραγράφων 1 και 2 δημόσιοι υπάλληλοι ή λειτουργοί, αν άσκησαν τα καθήκοντά τους όσο διήρκεσε ο σφετερισμός της λαϊκής κυριαρχίας ή η παράνομη κατάλυση ή αδράνεια του δημοκρατικού πολιτεύματος, εφόσον η άσκηση των καθηκόντων τους ήταν αναγκαία αποκλειστικά για τη συνέχιση της λειτουργίας του κράτους και δεν έγινε με σκοπό τη διατήρηση της εξουσίας από τους σφετεριστές της.
Kinoniki Aristera

Για την «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΕ»

από την «Πρωτοβουλία Πολιτών για την Κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ» 

19.5.2016

«ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΕ»
 Η διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού Κράτους και ο εθνικός / παραγωγικός / οικονομικός / κοινωνικός σχεδιασμός παραχωρούνται στον απόλυτο έλεγχο των δανειστών
 Στο κατατεθέν τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 18/5/2016 Σχέδιο Νόμου : «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» το Μέρος Τέταρτο αφορά στην «Ίδρυση Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας ΑΕ και άλλες διατάξεις» και αναπτύσσεται στα άρθρα 184 - 233.

1. Η ανωτέρω Εταιρεία δεν ανήκει στο δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα. Οι διατάξεις που αναφέρονται σε δημόσιες επιχειρήσεις δεν εφαρμόζονται ως προς την Εταιρεία, εκτός εάν αυτό προβλέπεται ρητά από τον παρόντα νόμο.

 Η Εταιρεία λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας χάριν του δημοσίου συμφέροντος για ειδικό σκοπό, ο οποίος προσδιορίζεται α. ως αποπληρωμή του φερόμενου ως δημόσιου χρέους β. ως συνεισφορά πόρων για την επενδυτική πολιτική της χώρας η οποία ελέγχεται πλήρως από τους ευρωπαϊκούς «θεσμούς» ESM (Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας) και ΕΕ (Ευρωπαϊκή Επιτροπή). Επομένως, ακολουθεί τις κατευθύνσεις της νεοφιλελεύθερης ενιαίας οικονομικής σκέψης που ονομάζει επενδυτική πολιτική τα συμφέροντα του παγκοσμιοποιημένου κεφαλαίου, τα οποία καταργούν βάναυσα κάθε έννοια εθνικού/δημόσιου/λαϊκού συμφέροντος, υφαρπάζοντας και σπαταλώντας τον κοινό πλούτο, καταστρέφοντας την ανθρώπινη εργασία και υπονομεύοντας την επιβίωση του πλανήτη.

Η διανομή των κερδών της Εταιρείας γίνεται ως εξής : ποσοστό 50% καταβάλλεται για το χρέος, τα υπόλοιπα κέρδη χρησιμοποιούνται για τις επενδύσεις της Εταιρείας σύμφωνα με την πολιτική που αναφέρεται στα άρθρα του νόμου.

Το έγκλημα των εγκλημάτων




















Στη Βραζιλία έχει διεξαχθεί ένα πολιτικό πραξικόπημα, με τη βοήθεια των ΜΜΕ και της εγχώριας ελίτ, μέσω των οποίων ενοχοποιήθηκε η «αντιδραστική» πρόεδρος της για διαφθορά – η αρχή του τέλους της ελληνικής τραγωδίας
 
Πηγή : analyst.gr

Σε παλαιότερες εποχές, οι προβλεπόμενες αντιδράσεις των Πολιτών εναντίον της επιβολής της ακραίας νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας, μετά την εισβολή και κατοχή της εκάστοτε χώρας με οικονομικά όπλα, κυρίως μέσω της υπερχρέωσης της, εξουδετερώνονταν με ένα βίαιο στρατιωτικό πραξικόπημα – όπως στην περίπτωση της Αργεντινής, της Χιλής κοκ. Στη σημερινή εποχή, οι τρόποι έχουν αλλάξει ριζικά. Ειδικότερα,

(α) είτε εκβιάζεται/παραπλανάται/εξαγοράζεται με έξυπνες μεθόδους ένα «αριστερό» κόμμα να ψηφίσει τα απαιτούμενα ενδοτικά νομοσχέδια της ντροπής, έχοντας προηγουμένως δολοφονήσει την τελευταία ελπίδα των Πολιτών – όπως στην περίπτωση της Ελλάδας (άρθρο), όπου έχουν εξουδετερωθεί εντελώς οι υγιείς αντιστάσεις των Πολιτών,

(β) είτε δρομολογείται ένα πολιτικό πραξικόπημα, με τη βοήθεια των ΜΜΕ και της εγχώριας ελίτ – μέσω του οποίου ενοχοποιείται η εκάστοτε «αντιδραστική» κυβέρνηση για διαφθορά, με αποτέλεσμα να αντικαθίσταται από τους εκλεκτούς των εκλεκτών, όπως στην περίπτωση της Βραζιλίας.

Ειδικά όσον αφορά τη Βραζιλία, ο πρώην πρόεδρος της Lula da Silva, σε πρόσφατη ομιλία του στους μόλις 10.000 διαδηλωτές που συγκεντρώθηκαν στο κέντρο του Ρίο, διαμαρτυρήθηκε για την «καθαίρεση» της δημοκρατικά εκλεγμένης προέδρου από τη θέση της για έξι μήνες – έως ότου αποφασίσουν τα δικαστήρια για τις δύο κατηγορίες εναντίον της (μη νόμιμη έγκριση δανείων, δόλια απόκρυψη των ελλειμμάτων του προϋπολογισμού!).

Σάββατο, 14 Μαΐου 2016

15 MAΪOY - ΣΥΝΤΑΓΜΑ # ΑΡΚΕΤΑ

Ορθολογικότητα και συναίσθημα. Του Χάρη Ναξάκη


Του Χάρη Ναξάκη

  Στο μουσείο Ερμιτάζ στην Αγία Πετρούπολη ένας ερυθρόμορφος αμφορέας των αρχών του 4ου αι. π.χ. αναπαριστά την ιστορική χειραψία Διόνυσου και Απόλλωνα στους Δελφούς.[1] 
 
Γιατί όμως οι έλληνες των ιστορικών χρόνων(5ος και 4ος αιώνας) έβαλαν τον Διόνυσο να συμφιλιωθεί με τον Απόλλωνα; 

Τι θα μπορούσαν μαζί να κουβεντιάσουν το διονυσιακό πρότυπο (Νίτσε), δηλαδή  τα ένστικτα, το συναίσθημα, το πάθος για χορό και μουσική, η έκσταση του εδώ και τώρα, με το απολλώνιο ιδεώδες του ορθού λόγου, της υπολογιστικής σκέψης, του κάλλους, των υψηλών ιδανικών; Τίποτα θα πουν οι ορθολογιστές, οι φωταδιστές της προόδου.Και όμως πολλά,γιατί και τα δύο είναι στοιχεία της ανθρώπινης ταυτότητας. Ο διαφωτισμός  στην φιλελεύθερη ή στην αριστερή εκδοχή , το δόγμα της πνευματοκρατίας και της  λογοκρατίας, στην προσπάθεια του να επιβάλει τον ανθρωπολογικό μύθο ότι ο άνθρωπος ξέκοψε από την αποπνικτική για τον ατομοκεντρισμό φύση, εφεύρε το ορθολογικό άτομο πού το καθοδηγεί ο απαλλαγμένος από το συναίσθημα, τις συγκινήσεις και τα ένστικτα λόγος και το οποίο είναι δημιουργός ενός πολιτισμού πού ενσαρκώνει την οριστική νίκη του πνεύματος επί της ζωώδους φύσης. Η λογική μάλιστα, σύμφωνα με το καρτεσιανό διυστικό μοντέλο ενός αποχωρισμένου από το σώμα νου, είναι συνώνυμη του πνεύματος και το συναίσθημα του σώματος. Σε αντίθεση όμως με την νεωτερική αφήγηση οι έλληνες των κλασικών χρόνων δεν συνέλαβαν την ανθρώπινη ταυτότητα ως ένα Είναι ορθολογικά λογοκρατούμενο, πού το βέλος του χρόνου το οδηγεί σε αναπόφευκτη εξύψωση ,πρόοδο ,αλλά ως ένα Είναι τραγικό και γι’ αυτό ενέταξαν το τραγικό στον λόγο. Η χειραψία του Διόνυσου με τον Απόλλωνα αποτυπώνει την κατανόηση από την φιλοσοφία των κλασικών χρόνων ότι στην καρδιά της ορθολογικότητας πρέπει να κρατάμε αναμμένο το καντήλι των συναισθημάτων και του πάθους, ότι τα συναισθήματα όχι μόνο δεν πρέπει να εξοβελιστούν από την ανθρώπινη ταυτότητα, αλλά αντίθετα να αναδειχθούν και ενίοτε να συμφιλιωθούν με τον λόγο.

Πέμπτη, 12 Μαΐου 2016